Five Tribes Five Tribes

Forum

Suche
Forum » Discussie - Nederlands » Geen antwoord op regel vraag.
Anzeigen: Heutige Nachrichten 
  
VerfasserThema
JJAZ
Senior Member
Lieutenant Colonel

Fan-Seite
Nachrichten: 610
Registriert:
May 2008
Geen antwoord op regel vraag. Thu, 15 September 2011 18:17
Wie geen antwoord krijgt in het nederlands op een regel vraag mag mij altijd een persoonlijk bericht sturen.
Ik probeer u dan verder te helpen.
Ik kijk soms over dit forum waarvoor mijn excuses.
      
Erik Uitdebroeck
Senior Member
Lieutenant Colonel

Fan-Seite
Nachrichten: 987
Registriert:
December 2006
Re:Geen antwoord op regel vraag. Sat, 17 September 2011 14:09
No problemo, JJAZ. Het is ergens wel te begrijpen dat het Nederlandstalige forum over het hoofd gezien wordt op een Engelstalige-Franstalige site over een Amerikaans spel.
Gelukkig zijn er nog Nederlandstaligen die af en toe dit forum lezen.
      
Michael Von Älterman
Senior Member
Michael Wittmann

Fan-Seite
Nachrichten: 327
Registriert:
January 2007
Re:Geen antwoord op regel vraag. Thu, 29 September 2011 00:41
Hey jjazz and eric

Op het franse forum stelde ik de vraag indien men naar een tiger een vlag en een granaat gooien en de tiger kan terugtrekken dan veronderstel ik dat er geen 2de gooi gebeurd.

Enkel indien hij niet kan terugtrekken dan kan men er 2 gooien

Correct?
      
JJAZ
Senior Member
Lieutenant Colonel

Fan-Seite
Nachrichten: 610
Registriert:
May 2008
Re:Geen antwoord op regel vraag. Thu, 29 September 2011 07:04
Hallo Michel.
Inderdaad als hij kan terug trekken is dit geen hit, dus geen reroll.
Hij moet de vlag wel nemen uiteraard.
Reroll is eigenlijk alles wat een hit geweest zou zijn.
Groeten J.
      
    
Vorheriges Thema:wat bij armor overrun
Nächstes Thema:Opnieuw betalen?
Gehen Sie zum Forum: